Kotijoukkue aloitti maalinteon kun Viljami Niskanen laukoi pallon maaliin. Kotijoukkue siirtyi 2-0 johtoon 22 minuutin kohdalla Joonas Isoahon maalilla. Markus Kyösti kavensi tilanteen 25 minuutin pelin jälkeen tilanteeksi 2-1. Antti Laurila maalasi kotijoukkueen 3-1 johtoon ja Arttu Laurila teki ensimmäisen jakson loppunumeroiksi 4-1.
Toisen puoliajan alussa Joonas Kyösti kavensi numeroiksi 4-2. K-Pallo Matti Märsylä kavensi vielä luvut 4-3.
K-Pallo putosi nyt sarjataulukossa sijalle 5. Nyt on aika huolestua mikä mättää K-Pallon pelissä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti